17 sept. 2010

Prajitura cu piersici



Pentru aluat:
375g făină
200 g zahăr tos
1 lingurita praf de copt
¼ linguriţă de sare
225 gunt/margarina, rece
1 ou
Pentru umplutura:
5 cani cubulete sau felii de piersici (aproximativ 7 piersici, decojite)
2 linguri suc de lămâie
60 g făină
200 zahăr tos
¼ linguriţă de sare
½ lingurita scortisoara
¼ lingurita nucsoara

1. Se incalzeste cuptorul la 375 grade.Tapetati o tava cu hartie de copt.

2. Pentru aluat: Frecati untul taiat bucatele

cu zaharul 

pana rezulta o compozitie cremoasa.

Se adauga oul 

si se omogenizeaza,iar la sfarsit se incorporeaza faina amestecata cu praful de copt.

Aluatul se imparte in 2.O parte se intinde cu sucitorul si se aseaza in tava tapetata cu hartie,iar cealalta jumatate se da la frigider.



3. Pentru umplutura:se taie piersicile cubulete (sau felii)

si se pun într-un castron mare si se stropesc cu suc de lamaie. Se amestecă uşor. Într-un bol separat amesteca împreună făină, zahăr, sare, scorţişoară şi nucşoară. Se toarnă peste piersici şi se amestecă uşor.

4. Imprastie amestec de piersici în mod egal in tava.Deasupra piersicilor se pun bucatele din aluatul ramas

5. Coaceţi în cuptorul preîncălzit timp de 45 de minute, sau până când partea de sus este uşor maro. Se răcească complet înainte de a tăia în pătrate


9 comentarii:

  1. dear Andrew,
    this cake is my favourite!!! because ı like peach:))
    this is look tatsy:)
    greetings from Turkey,
    take care!!!

    RăspundeţiȘtergere
  2. Vai ce bine arataaa!!!...parca o simpt cum se topeste in gura!...din pacate,numai imi inchipui cum e,dar am s-o incerc sigur!
    Iti doresc un weekend placut!xxx

    RăspundeţiȘtergere
  3. thankyou!I'm glad you like it and I hope to try this recipe!I am delighted that she follows a person from Turkey blogul.weekend pleasant kisses

    RăspundeţiȘtergere
  4. carmen ma bucur ca iti place!weekend placut!pupici

    RăspundeţiȘtergere
  5. Am facut-o azi,este ft. buna.

    RăspundeţiȘtergere
  6. acum vreau sa o incerc si eu sper sa imi iese;))

    RăspundeţiȘtergere
  7. Arată delicios azi o încerc si eu doar ca am nectarine, nu piersici sper sa fie ok.

    RăspundeţiȘtergere
  8. imediat o scot din cuptor,abia asteptam sa o gustam...

    RăspundeţiȘtergere
  9. Minunata! Un adevarat deliciu cu care ne putem rasfata papilele gustative. :)

    RăspundeţiȘtergere

Impresii, întrebări, sfaturi și critici, pe toate le puteți lăsa aici, iar eu va răspund în cel mai scurt timp!