Piept de pui gratinat cu mozzarella





Ingrediente:
1 piept mare de pui(600-700 g)
4 felii grose de mozzarella
1 rosie
4 cartofi medii
2-3 ciuperci
Sare,piper,chili,boia dulce,rozmarin
Unt

Mod de preparare:
Cartofii se curata,se spala,se taie in felii(nu pana jos,eu le-am pus in cupa unei linguri si am taiat felii) si se pun intr-o cratita cu apa si sare; se fierb 10 minute sau pana se inmoaie foarte putin.

Pieptul de pui se taie pe jumatate(pe lungime) apoi fiecare bucata in doua fasii. Se acopera cu folie de plastic si se bate cu ciocanul pentru snitele,apoi se condimenteaza.

Intr-o tigaie se incinge putin ulei si se rumenesc putin bucatile de pui. Un vas termorezistent se unge cu unt si se aseaza feliile de pui(eu am pus in 2 vase); peste pui se aseaza feliile de mozzarella si felii de rosii.

Intre feliile de pui se aseaza cartofi, se ung cu unt si se presara condimente. Pe langa se pun si ciupercutele(de décor :D ).

Se introduce tava in cuptor pentru 15 minute(daca vreti ca mozzarella sa ramana alba) eu am lasat vreo 25,am vrut-o rumenita.