18 iul. 2011

Tocanita de pui cu ceapa




Ingrediente:

1 pui fara piept
3 cepe mari(~450 g)
1 ardei
1 morcov
1 cutie rosii bucati
Condimente pentru pui
Sare,piper
Usturoi dupa gust

Mod de preparare:

Puiul se proportioneaza si se condimenteaza.Se prajeste in ulei incins,pe ambele parti,apoi se scot si se pastreaza la cald.

 Cepa se toaca potrivit,morcovul si ardeiul cubulete. Se calesc impreuna cu usturoiul pisat  in ulei pana cand ceapa devine translucida (amestecati des).

Cand sunt gata legumele se adauga carnea,rosiile si apa cat sa acopere totul.

Se fierbe pana scade sosul. Se condimenteaza si se asezoneaza cu patrunjel. Se serveste alaturi de mamaliguta fierbinte :P

23 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. da asa este dar eu nu mai pneam ardei si nici morcov am sa incerc si asa sigur e delicios pup.

      Ștergere
  2. Foarte buna reteta - multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  3. Ce bine arata...acum ma pun sa o prepar ;)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Roxana sper ca ti-a placut tocanita ;) Te invit sa incerci si alte retete :)

      Pupici!

      Ștergere
    2. buna tocanita ma pregatesc sa o fac.pofta buna la cei ce o servesc

      Ștergere
  4. Foarte bine arata tocanita.... Acum am pus-o si eu la foc

    RăspundeţiȘtergere
  5. foarte buna reteta....am adaugat la pui un pic de curry si niste boia inainte sa il prajesc..pofta buna!

    RăspundeţiȘtergere
  6. arata bine am terminat-o si este foarte buna merci pentru reteta

    RăspundeţiȘtergere
  7. si eu ma pun acum sa fac chiar imi place cum arata multumesc frumos pentru idee

    RăspundeţiȘtergere
  8. alt anonim:

    Am pus si o canauta de mazare si ceva ardei iute plus busuioc si cimbru pe langa inspirata ta reteta
    A quoi bon!

    RăspundeţiȘtergere
  9. Arată destul de bn tocanita, am sa o prepar si eu azi, ms.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen este foarte gustoasa :) Sa imi spui daca ti-a placut.

      Te pup!

      Ștergere
    2. Da mi-a plăcut ft mult pup.

      Ștergere
  10. Super reteta! Mi-a fost de ajutor! Multumesc! :)

    RăspundeţiȘtergere
  11. Buna! Imi place reteta, arata foarte bine. Am sa o prepar zilele acestea si am sa scriu aici cum a iesit.
    >:D<
    http://sisterspetreideas.blogspot.com/

    RăspundeţiȘtergere
  12. Toate mancarurile din lume , le gasesc aici in Londra.. dar tot cea mai buna , e mancarea Romaneasca....
    Felicitari pentru reteta.. xxxx

    RăspundeţiȘtergere
  13. Am sa fac si eu astazi si sper sa fie buna.Eu am sa mai adaug si doi,trei cartofi...Mersi de idee...

    RăspundeţiȘtergere
  14. DUPA CUM ARATE CRED CA ESTE BUNA ACUM MA APUC SA O GATESC

    RăspundeţiȘtergere
  15. DUPA CUM ARATA CRED CA ESTE BUNA RETETA ASA CA MA APUC DE GATIT

    RăspundeţiȘtergere
  16. Sper sa iasa buna:) multumesc pentru reteta

    RăspundeţiȘtergere

Impresii, întrebări, sfaturi și critici, pe toate le puteți lăsa aici, iar eu va răspund în cel mai scurt timp!