Retete de la cititori si un premiu :)

Durata concursului:
16.01.2012-12.02.2012
Afisare castigator:
13.02.2012



Pentru cititorii blogului meu, indiferent ca sunt bloggeri sau persoane obisnuite care intra pe blog in cautarea unei retete, m-am gandit sa organizez un mic concurs (daca il pot numi asa). Este un concurs lunar, care va fi "sponsorizat" de mine, initial (poate pe parcurs gasesc si ceva sponsori :) ). Premiile oferite sa zic ca nu au o valoare ridicata (inca sunt la stadiul de elava :)), dar vor fi lucruri de care are nevoie o bucatareasca (de ex: carti de bucate, diferite tavi/forme pentru prajituri, condimente, sort+manusi,fete de masa etc, daca mai aveti exemple le puteti lasa intr-un comentariu sa ma inspir :))

Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa imi trimiteti o reteta incercata de voi (mi-ar placea cu macar o poza), pe care o aveti mostenire de la parinti/bunici etc. In fiecare luna, mai precis pe data de 15 a fiecarei luni voi alege o reteta castigatoarea. Criterile de alegere ale unei retete nu tin de poza, aspect sau persoana care o trimite, ci de cum mi se pare reteta in sine. Acea reteta o voi incerca si posta pe blog cu specificarea sursei bineinteles.
Premiul va fi trimis prin Posta Romana in termen de cateva zile, doar pe teritoriul Romaniei (acest lucru nu este un impediment sa participati din strainatate, dar va trebui sa imi dati o adresa din Romania in care sa trimit premiul) . Voi contacta prin mail castigatorul pentru a-mi trimite datele.

Retetele pot face parte din orice categorie: dulce/sarat. Retetele furate nu vor fi publicate si luate in considerare( aici mi-ar placea sa ma ajutati daca observati ceva suspect)Reteta,cum spuneam nu trebuie obligatoriu insotita de poza, desi mi-ar placea macar una :). Retetele vor fi postate pe blog in ordinea primirii specificand numele autorului.
Daca aveti idei despre premii nu foarte costisitoare, dar de care are nevoie o gospodina va rog sa imi lasati comentariu la aceasta postare.

Retetele se vor trimite la adresa pasiunepentrubucatarie@yahoo.ro insotita de numele autorului.


De asemenea, daca sunt persoane care vor sa sponsorizeze concursul cu un premiu (care nu trebuie sa fie de milioane)  ii invit cu mare placre si astept propunerile pe aceeasi adresa :)


Ce ziceti? Va place? Va incumetati? Sper sa fie un proiect frumos cu cati mai multi participanti :P


Later edit:

Avem doi sponsori ai concursului in aceasta luna si daca colaborarea se desfasoara ok si concursul de asemenea ii vom avea in continuare :)
Sponsorul principal este Ulei Cardinal reprezentat de siteul:http://www.2e-prod.ro/, iar premiul consta in 3 produse la alegere de pe site-ul prezentat mai sus. Pe acest site veti gasi ulei presat la rece din diferite seminte :floarea-soarelui, dovleac, susa, nuca.

"Uleiurile presate la rece  Cardinal sunt uleiuri de o calitate exceptionala, extravirgine, nerafinate chimic.  Produse printr-o tehnologie bio, fara aport  termic sau chimic,  uleiurile presate la rece de floarea soarelui, de dovleac, de susan, etc. au un rol foarte important in alcatuirea unei diete echilibrate si sanatoase. Toate uleiurile presate la rece Cardinal sunt bogate în substante nutritive, au gust placut, vâscozitate si aroma aparte. Crescand consumul de uleiuri presate la rece in locul celor rafinate, veti realiza cu succes profilaxia imbatranirii precoce. "
Sponsorul secundar este o fata cu maini de aur, care creeaza bijuteri, pe care o gasiti aici. Premiul oferit de ea consta intr-o pereche de cercei care reprezinta oarecum imaginea blogului, adica cercei cu cirese :)

Pe langa aceste premii, in pachet veti gasi si o surpriza din partea mea :)

Regulile pentru acceptarea in concurs unt urmatoarele(obligatorii):
- sa intrati pe site-ul http://www.2e-prod.ro/  si sa alegeti cele 3 produse pe care le doriti in caz ca vati fii castigatori. La aceasta postare trebuie sa imi lasati cele 3 linkuri cu produsele dorite.
-sa intrati pe blogul http://pietricelesiculori.blogspot.com/ si sa imi lasati link cu bijuteria preferata (dar premiu veti primi cerceii)

Asadar fiecare concurent trebuie sa imi lase la aceasta postare un comentariu in care sa puna cele 4 linkuri. Aceste conditii sunt obligatorii pentru toti participantii.
La sfarsitul comentariului sa lasati numele  care il folositi pentru  inscrierea in concurs