Biscuiti cu chipsuri de ciocolata




  Nu sunt cei mai frumosi biscuiti, dar sunt buni si foarte fragezi. I-am facut pentru a testa robotul pe care mi l-am achizitionat si vreau sa spun ca ne intelegem foarte bine :)) sper ca pentru cat mai mult timp :P. 
  Si pentru ca mi-au placut mult acesti biscuiti ca au ramas fragezi am zis ca e pacat sa nu ii fotografiez, si nu asa oricum, ci intr-un cadru albastru si-i trimit direct la Tea party, by Emily's cupcakes, care are ca tematica coloristica albastrul :)

Ingrediente:
1 ou
125 g unt
150 g zahar
50 ml lapte
350 g faina
3 g praf de copt
1/2 pastaie vanilie
50-70 g chipsuri de ciocolata

Mod de preprarare:

Untul se mixeaza cu zaharul pana ce acesta se dizolva, apoi se adauga oul si si laptele. Fiana se amesteca cu praful de copt si se cerne in compozitia cremoasa.

La sfarsit se adauga semintele de vanilie si chipsurile de ciocolata. Eu m-am grabit, asa ca nu am mai ous compozitia la frigider, dar va recomand sa lasati aluatul 30 min la frigider.


Din compozitie se ia cu o lingurita si se aseaza in tavataetata cu hartie de copt. Se coc in cuptorul preincalzit pentru 15-17 minute la temperatura medie.

Se coc doua tavi.