27 mai 2012

Cartofi wedges






  Trebuie sa recunosc ca imi plac cartofii, in orice fel, de la cartofi prajiti, copti si pana la mancare de cartofi. Dar cel mai mult imi place varianta la cuptor pentru ca astfel nu ne alegem cu niste calorii inutile. 
  Cartofii la cuptor, condimentati corespunzator, sunt un deliciu, crocanti la exterior si moi la interior. Eu i-am servit cu sos de iaurt cu marar. 


Ingrediente:

500 g cartofi de marime mica
1 lingura ulei de masline
1 lingurita marar uscat
1 lingurita boia dulce
1/2 lingurita boia iute(optional)
1 lingurita fulgi de usturoi
1/2 piper proaspat macinat
1 lingurita pesmet fin
1/2 lingurita sare

Mod de preparare:

Cartofii se spala si se curata de coaja si se taie in patru pe lungime. Cartofii taiati se amesteca cu uleiul. Toate condimetele se amesteca, inclusiv pesmetul si se presara peste cartofi, amestecand bine, ca toti sa fie imbracati in condimente.

Cartofii se aseaza intr-o tava tapetata cu hartie de copt

 si se introduc in cuptor pentru 50-60 minute, la temperatura mica, pentru a se patrunde fara sa se arda.

Se servesc cu un sos de iaurt cu marar.


Follow Me on Pinterest

13 comentarii:

  1. Si mie imi plac foarte mult cartofii,mai ales asa aromati la cuptor!Pupici

    RăspundeţiȘtergere
  2. O reteta simpla dar foarte gustoasa, imi plac multe condimentele folosite!
    O saptamana frumoasa :*

    RăspundeţiȘtergere
  3. Arata nemaipomenit...interesanta combinatia de condimente...astfel de cartofi mai fac si eu dar nu pun marar...am sa incerc data viitoare...

    RăspundeţiȘtergere
  4. Mmm, deliciosi la maxim!!!Am facut si eu duminica. Imi plac la nebunie!Pup!

    RăspundeţiȘtergere
  5. Tocmai am probat retata acum cateva minute, la masa de pranz! Au iesit FANOMENAL de bune! Moi & Crocanti in acelasi timp... <3 <3 <3 Si nu pica deloc greu la stomac!

    RăspundeţiȘtergere
  6. interesant,ma enerveaza cand se prind de tava....in situatia mai sus arata exista acest pericol al prinderii de hartia de copt?

    RăspundeţiȘtergere
  7. interesanta abordare ,apropo exista posibilitatea prinderii cartofilor de foaia de copt?

    RăspundeţiȘtergere
  8. Cum preparati sosul de iaurt cu marar?

    RăspundeţiȘtergere
  9. naturally like your web site however you
    have to check the spelling on quite a few of your posts.
    A number of them are rife with spelling problems and I in finding it very bothersome to
    tell the truth on the other hand I will surely come again again.


    my blog post: dieta daneza

    RăspundeţiȘtergere
  10. Hello to every body, it's my first pay a visit of this website; this weblog contains remarkable and really fine information for visitors.

    Check out my web page - rochii de seara

    RăspundeţiȘtergere
  11. http://www.groupon.ro/deals/arad/British-Pub/27355655

    Daca nu ti-ai dat acordul, ti-au furat poza.

    RăspundeţiȘtergere
  12. Daca am vas termorezistent din ceramica, mai este nevoie sa pun hartie de copt?

    RăspundeţiȘtergere

Impresii, întrebări, sfaturi și critici, pe toate le puteți lăsa aici, iar eu va răspund în cel mai scurt timp!