Mini tarte raw vegan





  Nu, nu o sa devin raw vegana, cel putin nu in acest moment, dar nu o sa zic niciodata:"niciodata". Daca sunt fan carne nu inseamna ca nu apreciez o mancare sanatoasa, vegetariana sau chiar nepreparata termic. Eu ii admir pe cei ce duc o astfel de viata, in care mananca doar sanatos, si daca as avea mai multa bunavointa poate as duce si eu acest stil de viata.

  In postul Pastelui am facut aceste mini tarte si le-am dus si colegelor care tineau post. Verdictul a fost: delicioase si satioase ;) Nici nu realizezi ca o asa bunatate este de post si foarte sanatoasa.

   Eu imi doresc ca macar o data pe luna sa mananc acest tip de hrana si  poate intr-o zi o sa va spun ca am adoptat alt stil de viata.

Ingrediente:
Baza:
200 g prune deshidratate
60 g fulgi de ovaz
70 g nuca
4 linguri ulei de nuca
2 linguri apa
4 linguri miere

Crema:
1 avocado
2 linguri cacao
2 linguri miere
1 banana

Mod de preparare:
Baza:
   In robotul de bucatarie se pun toate ingredintele(prune deshidratate, fulgi de ovaz, nuci, miere, apa si ulei de nuca) si se paseaza foarte, foarte bine, pana obtinem o masa omogena si lipicioasa.

   Intr-o forma pentru mini tarte se pun o folie alimentara si 2 linguri din compozitia lipicioasa. Se niveleaza cu o lingura, apoi se rastoarna pe un platou, apoi se scoate tragand de marginile foliei. La fel se procedeaza cu toata compozitia.

Crema:

   Avocado se curata si se taie cubulete, banana se taie felii si se pun intr-un blender. Peste se adauga mierea si cacaua. Se paseaza formandu-se o compozitie cremoasa. Se poate aroma cu putin extract de vanilie.

   Peste fiecare tarta se pune o lingura din crema. Se orneaza cu cacao si fulgi de ovaz.

Follow Me on Pinterest