Cupcakes cu mac si lamaie






În urma cu aproximativ o luna va arătam o poza și va întrebăm ce desert credeţi ca am făcut?! Era vorba de aceasta poza,


în care apărea un element cheie și anume, iasomia, care este denumită în unele regiuni- lămâița-și de aici trebuia sa va dați seama ca am făcut ceva cu lămâie :) A ghicit cineva, din cate îmi amintesc :) Ei bine, era vorba despre acești cupcakesi delicioși și aromați.
Trebuie sa recunosc ca un rol important l-a avut și decorul, adică floricelele primite de la Andreea(♥♥♥), din care încă mai am. Am fost plăcut surprinsă când i-am scos din frigider după o noapte și am văzut "roua" de pe floricică portocalie ce îi dădea un aspect atât de natural...

Ingrediente:
2 oua
150 g zahar
150 g unt
65 ml frisca lichida
65 ml lapte condensat
300 g faina
10 g praf de copt
70-80 g mac
coaja rasa si sucul de la o lamaie
12 hartiute muffins

Frosting:
150 g unt
150 g zahar pudra
100 ml frisca
100 g crema de branza
sucul de la o lamaie
Decor:
Floricele din fondant
menta proaspata

Mod de preparare:

   Untul moale ( bagat cateva secunde la microunde) se mixeaza cu zaharul, apoi se adauga frisca lichida si laptele condensat, sucul, coaja de lamaie si ouale. Faina se amesteca cu praful de copt si macul si se incorporeaza in compozitia lichida.
In tava pentru muffins se aseaza hartiutele si se umplu 2/3.



   Se introduce tava in cuptorul preincalzit pentru 20 minute, la temperatura medie. Se lasa sa se raceasca complet.

Frosting:

   Untul se mixeaza cu zaharul pudra pana se obtine o compozitie cremoasa, apoi se lasa deoparte. Frisca se mixeaza bine, apoi se adauga crema de branza si sucul de lamaie.

   Peste frisca batuta se adauga treptat untul cremos, mixand fara oprire. Crema se pune intr-un vas in frigider pentru 30-45 de minute, apoi se decoreaza cupcakesii. Eu i-am ornat cu floricele din fondant si frunze de menta (voi le puteti orna cu lime, mac etc).

  Se pastreaza la frigider pana in momentul servirii.


Pofta buna!!!