Spaghete bolognese




În ultima vreme v-am prezentat numai reţete dulci, mai puţin reţete sărate; de fapt pe blog sunt mai multe reţete dulci decât sărate, asta pentru ca îmi plac deserturile și îmi place la nebunie sa mă joc în bucătărie. La deserturi mi se pare mult mai simplu de combinat ingredientele și de obținut rezultate uimitoare :) 

Astăzi va propun o reţetă de paste bolognese, nu cea originală, ci una adaptată după gustul meu ;) 
Este foarte uşor de pregătit și vă salvează în situaţiile în care nu vreţi sa stați prea mult în bucătărie sau cand nu mai ştiţi ce să gătiți.
 
Ingrediente:

400 g spaghete
sare

350-400 g carne tocată
1 cutie roşii cuburi (400 g)
 1 ceapă
1 morcov
1 ardei roşu
2 caței usturoi
chili
sare,piper
busuioc


3 porţii

Mod de preparare:

Într-o oală înaltă se pune apa, sare și se pune pe foc; în momentul în care începe sa clocotească se pun spaghetele și se fierb conform instrucțiunilor de pe ambalaj.

Sos:

Ceapă se toacă mărunt și se pune într-o tigaie cu 2-3 linguri ulei, alături de morcovul și ardeiul tăiaţi cubuleţe mici și usturoi; se călesc împreuna 2-3 minute, apoi se adaugă carnea tocată și se amestecă bine. Se adaugă 350-400 ml apa și se lasă sa fiarbă sub capac pana când morcovul este făcut. Se adaugă roșiile pasate și condimentele și se mai fierbe puțin, pana scade sosul. Se mai adaugă condimente(dacă este nevoie) și busuioc tocat.

Puteţi adaugă pastele în tigaie și sa le îmbrăcați în sos sau le serviți separat (puneți paste în farfurie și apoi sos).



Pofta buna!!!