Strudel cu branza si dulceata de nuci verzi





              Odata cu venirea primaverii, anotimului meu favorit, am descoperit ca lucrurile simple sunt cele mai bune. Asa ca de acum vreau sa redescopăr deserturile si mancarurile simple si rapide, pentru a ramane timp si pentru plimbari prin parc :)

       M-am bucurat foarte mult cand am primit dulceata de nuci verzi (alaturi de multe bunatati) de la Naturelo , a fost o bucurie imensa, asemanatoare cu cea a unui copil care primeste jucaria mult dorita :) Imi place la nebunie dulceata de nuci verzi, dar atunci cand se poate prepara eu nu sunt acasa sa pot culege nucile verzi.

 A fost primul borcan desfacut si m-am înfruptat dintr-o nuca zemoasa :)
 Dulceata de nuci verzi m-au inspirat sa fac niste strudele delicioase, cu branza si nuci :) Este un desert extrem de simplu de facut, in doar 30 minute este gata. Asa ca daca musafirii se anunta in ultimul moment, aceasta este o solutie.


Ingrediente:
(4 buc)
400 g foietaj
1 borcan dulceata de nuci
(Naturelo)
250 g crema de branza
1/2 lingurita esenta de vanilie
1 ou mic
100 g zahar


Mod de preparare:

Crema de branza se amesteca cu zaharul, oul si esenta de vanilie. Nucile din dulceata se taie pe jumatate, pe lungime.
Foaia de aluat se imparte in 4 parti egale. In mijloc se aseaza umplutura, jumatatile de nuca. Marginile se taie in diagonala, in fasii, apoi se împletește ca in imagini.



Strudelele se aseaza intr-o tava tapetata cu hartie de copt, se unge cu lapte si se presara putin zahar tos.

Se coc pentru 20 minute, la temperatura medie; trebuie sa se rumeneasca frumos. In cuptor se aseaza un vas cu apa, pentru a impiedica arderea foietajului.




In curand lansam un nou concurs, cu premii constand in produse Naturelo, asa ca stati aproape!