Tarta cu ciocolata






Cu toate ca am avut o saptamana grea, fara prea mult chef de gatit, am pregatit 
o tarta cu ciocolata delicioasa. 
Visam la ea de mult timp, dar mereu a intervenit altceva. De data aceasta neavand altceva in minte am pregatit aceasta tarta, extrem de buna si consistenta. Nu iti permite sa mananci mai mult de o feliuta :)

       
Din pacate timpul meu este extrem de limitat, asa ca o sa am o mica pauza pe blog, o sa postez mai rar, dar sper ca la un moment dat sa revin. Oricum aveam de gand sa imi iau o pauza pentru ca ma simt usor stinghera in aceasta lumea a bloggerilor; simt ca sunt din ce in ce mai multe rautati si "bisericute", iar acest lucru nu imi place, nu mi-a placut niciodata :(

Sa ne revedem cu bine, sper sa fie curand!


ENJOY THE LIFE!!



Ingrediente:
Aluat:
150 g faina
50 g unt
40 ml apa rece
1 galbenus
70 g zahar pudra
2 linguri cacao
1 praf de sare
esenta de vanilie


Crema:
250 g ciocolata
100 ml frisca
100 g zahar
1 lingura amidon
2 oua
esenta de vanilie

Mod de preparare:
Aluat:
        Toate ingredientele se pun in robotul de bucatarie cu accesoriul pentru framantat si se amesteca pana obtinem o bila de aluat. Se pune aluatul intr-o folie alimentara si se lasa 30 de minute la frigider.

Crema:

        Ciocolata rupta bucati se pune pe bain marie impreuna cu frisca lichida; cand se obtine o glazura omogena, se adauga zaharul si se trage deoparte. Se adauga ouale batute cu o furculita si se amesteca energic. La sfarsit se pune amidonul si esenta de vanilie.

     Amidonul se pune doar daca vreti sa aveti o crusta crocanta deasupra, daca nu, aunci renuntati la el.
        Bila de aluat se intinde intr-un cerc de 26-28 cm, apoi se aseaza intr-o tava rotunda cu diametru de 18 cm. Trebuie sa ramana marginile ridicate pe peretii formei de aprox. 2-3 cm. Se toarna crema de ciocolata si se introduce in cuptorul preincalzit, pentru 20-25 minute.
        Cand este legata crema si aveti crusta crocanta, priti focul si lasati sa se raceasca. 

Se decoreaza cu frisca si fructe rosii sau se serveste cu inghetata de vanilie.