Biscuiti Pufi Pufi





      Va mai amintiti de biscuiteii pufosi, cu spuma de marhmallow din copilarie?! Eu da si am incercat sa ii readuc la viata in felul meu, amintindu-mi de zilele frumoase din copilarie si de aceste bunatati mici si dragalase :)
Cred ca majoritatea stiti despre ce biscuiti vorbesc, nu? Aceia rotunzi si cu spuma delicioasa. Recunosc ca nu imi palace marshmallow-ul, dar acesti biscuiti da, sunt o placere vinovata!
      Daca tot v-am amintit de copilarie, trimit aceasta reteta la concursul organizat de Anca, cu gandul la copilarie si lucrurile frumoase :)

Biscuiti
170 g faina
75 g unt
2 galbenusuri
70 g zahar pudra
vanilie

Marshmallow:
3 albusuri
250 g zahar
115 ml apa
10 g gelatina
vanilie
colorant alimentar (optiona;l)

decoratiuni colorate


Mod de preparare:

              Toate ingredientele pentru biscuiti se pun intr-un robot de bucatarie si se ameseca pana se formeaza o bila de aluat; se inveleste in folie alimentara si se lasa 30  de minute la frigider.

           Dupa 30 de minute se scoate si se intinde intr-o foaie de 1-2 cm grosime, din care se decupeaza cerculete. Se aseaza pe hartia de copt si se coc in cuptorul preincalzit, aprox 15 minute (sau mai putin).


Marshmallow:
         Gelatina se pune la hidratat cu 50 ml apa. Zaharul si apa se pun intr-o cratita si se fierb pana se formeaza bule deasupra si rezulta un sirop gros si lipicios Seadauga gelattina hidratata si se amesteca pana se dizolva.
 Albusurile se bat spuma cu un praf de sare, apoi se adauga treptat siropul fierbinte, amestecand incontinuu pentru 10-12 minute. Se pormeaza o spuma groasa pe care o colorati dupa preferinta.
      Spuma se pune intr-un posh prevazuut cu un dui rotund si se toarna pe fiecare biscuite. Se presara decoratiuni colorate si se lasa sa cel putin 2-3  ore inainte de servire.