Paste gratinate (sos bolognese)





        Pastele sunt intotdeauna o salvare cand nu stii ce sa mai gatesti :) Nu le gatesc foarte des, dar din cand in cand ma apuca pofta si nu pot sa ma impotrivesc :P


      Ieri am gasit niste tuburi groase asa ca m-am gandit sa le umplu cu un sos bolognese si iata ce a iesit :)

O bunatate!

Ingrediente:
350 g paste tuburi (groase)
500 g carne tocata
1 ceapa
4 catei de usturoi
150 g cascaval
sare, piper
4 linguri pasta de tomate
4-5 ciuperci
patrunjel verde

Mod de preparare:

Într-o oală înaltă se pune apa, sare și se pune pe foc; în momentul în care începe sa clocotească se pun pastele și se fierb conform instrucțiunilor de pe ambalaj.

Ceapă si usturoiul se toacă mărunt și se pune într-o tigaie cu 2-3 linguri ulei; se călesc împreuna 2-3 minute, apoi se adaugă carnea tocată și se amestecă bine. Se adaugă 350-400 ml apa și se lasă sa fiarbă sub capac 10 minute. Se adaugă pasta de tomate și condimentele și se mai fierbe puțin, pana scade sosul.Se adauga patrunjelul tocat.

Eu am folosit paste tuburi groase, care se pot umple, asa ca fiecare tub l-am asezat in tava si l-am umplut. Pastele se aseaza pe verticala, una langa alta. La sfarsit se pune sosul si se rade cascavalul. Se pun la cuptor pentru 30 minute.