Panna Cotta cu ciocolata



          Incepem anul cu o reteta simla, un desert fin si delicios, iar ingredientul principal este C I O C O L A T A!

Cred ca era de asteptat sa incep anul cu o reteta care sa contina unul dintre ingredientele mele preferate :P 

Avem un an nou in fata, un an in care imi doresc atat de multe lucruri, imi doresc o mai buna organizare, experiente noi, sa invat lucruri noi, dar cel mai important sa imi pastrez oamenii dragi alaturi :)

Voua va doresc tot ce e mai bun in lume si sa continuati sa imi fiti alaturi!


Ingrediente:
250 ml smantana pentru frisca
150 ml lapte gras
150 g zahar
120 g ciocolata
10 g gelatina
30 ml apa

Mod de preparare:

Gelatina se amesteca cu 30 ml apa rece si se lasa 10 minute sa se hidrateze.

Ciocolata tocata marunt/rasa se pune intr-o cratita impreuna cu smantana pentru frisca, lapte si zahar si se amesteca pe foc mic pana se omogenizeaza totul, dar nu trebuie sa clocoteasca.

Se adauga gelatina in amestecul cald si se omogenizeza. Se lasa sa se racoreasca, apoi se pune in pahare/cupe/castronele si se pun la frigider 2-3 ore.

Se servesc cu sirop de portocale sau sos de ciocolata.